Ki vagyok én?

Miről szól a tevékenységem?

A lényeg, hogy a reiki energia segítségével, helyreállítom a természetes energia egyensúlyt, ezzel elősegítve, a természetes öngyógyító folyamat beindulását.


Ez bármiféle problémára jó, testire, lelkire egyaránt, hiszen mindig a páciens tudattalanja dönti el, hogy mire van szükség, és azt, illetve annyit vesz magához a lecsatolt energiából amennyire neki szüksége van a gyógyulási folyamat beindításához és fenntartásához, egészen a teljes gyógyulásig.
Nekem az a dolgom, hogy a szeretetemmel és a türelmes megértésemmel a kezem rátéve ezt a lehetőséget biztosítsam neki.

Talán még annyi, hogy nem kíván a pácienstől semmiféle vakhitet, elég ha kíváncsi, és kipróbálja, mert a reiki bizonyít. Pl.: ha percek alatt elmúlik a fejfájása, onnantól kezdve nem hiszi, hanem tudja, hogy működik. Ezért nem kell hozzá az, hogy előre higgyen benne.

Kisgyerekkoromtól kezdve reikiztem, akinek fájt valamije ösztönösen rátettem a kezem a fájó részre és mindig azt mondták, hogy nagyon finom meleg és elmúlik tőle a fájdalom. Nekem teljesen természetes volt, azt hittem erre mindenki képes, és ezt mindenki tudja nem is értettem a többiek miért nem alkalmazzák, hiszen „az ember keze, kéznél van”. Aztán a 1990-es évek elején, amikor már itthon is elérhetőek voltak ezek a tanulmányok,
végigpróbáltam sok minden mást is ami elérhető volt, -agykontrol, bioenergetika , radiesztézia, exraszenzorika, stb.- mire rátaláltam a reikire. Amikor elvégeztem a tanfolyamot, akkor értettem meg, hogy én mindig is ezt csináltam, reikiztem, csak ösztönösen. Azóta tudatosan csinálom.



Halász Zsóka


----------------------------